5 dalykai, kuriuos reikia apgalvoti renkantis roletus biurui

roletai biurui

Roletai ne tik padeda sukurti stilingą biuro įvaizdį, bet ir prisideda prie darbo produktyvumo. Šiandien roletų asortimentas ypač platus, tad lengva išsirinkti tokius, kurie atitinka skirtingus poreikius. Vis dėlto skubant galima pridaryti brangių klaidų. Jei norite jų išvengti, pasinaudokite keliais mūsų išskirtais pasirinkimo kriterijais.

 

Ar tikrai reikia būtent roletų?

Šiuolaikiška ir tinkamai pasirinkta langų uždanga padeda apsisaugoti nuo ryškių saulės spindulių, taip sukuriant patogią, malonią darbo aplinką. Dėl šios priežasties langų uždangos tipą reikėtų įvertinti ypač atidžiai. Roletus rekomenduojame rinktis tuo atveju, jei svarbus vietos taupymas, lengva priežiūra ir valdymas, modernus dizainas, ypatinga audinių įvairovė. Roletų nereikėtų rinktis, jei biuro langai - panoraminiai. Tokiu atveju geriau tinka širmosvertikalios žaliuzės ar užuolaidos.

Įsitikinus, kad reikia būtent roletų, siūlome įvertinti 5 šios langų uždangos ypatybes.

 

1. Dydis

Renkantis roletus visų pirma reikėtų atsižvelgti į jų dydį. Todėl nepamirškite tiksliai išmatuoti lango aukščio ir pločio. Tokiu būdu užtikrinsite, kad roletai tiktų idealiai. Jei neturite galimybių atlikti tikslių matavimų patys, nesijaudinkite - tai mielai padarys „Domus Lumina" meistrai. Verta žinoti ir tai, kad galime pagaminti roletus ne tik standartiniams, bet ir aukštiems ar gana platiems langams.

 

2. Dizainas ir tipas

Roletų dizainas labiausiai priklauso nuo poreikių. Jei norite originalumo, unikalumo, savitumo, puikiai tiks fotoroletai. Jei biure yra stoglangių, jiems galite rinktis specialaus dizaino roletus. Jei biure naudojatės vaizdo įranga, projektoriais, verta rinktis iš patalpą visiškai pritemdančių „black out" roletų asortimento. Dizainas „Diena-naktis", „Silkuette" puikiai tinka, jei norite suderinti roletų ir žaliuzių ypatumus. Jei norite tiesiog funkcionalios, šiuolaikiškai atrodančios langų uždangos, geriausią variantą išsirinksite iš tradicinių roletų.

 

3. Valdymo tipas

Visi roletai gali būti valdomi dviem būdais. Pirmasis - rankinis, kai audinys pakeliamas arba nuleidžiamas naudojant virvelę, grandinėlę. Antrasis - valdymas specialiu pulteliu, roletams pritaikant elektrinę pavarą. Pastarasis būdas ypač patogus, nes taip langų uždangą galite valdyti praktiškai iš bet kurios biuro vietos.

 

4. Audinio tipas

Roletai skiriasi ne tik dizainu ar valdymo būdais, bet ir audinio tipu. Šviesos kontrolė ypač svarbi dirbant kompiuteriu. Neretai saulės spinduliai atsispindi kompiuterio ekrane ir blogina matomumą. Be to, jie gali akinti ir atsispindėdami stiklo pertvarose. Jei norite visiškai išvengti tokio efekto, apsaugoti nuo UV spindulių baldus, grindis, kitus daiktus, rinkitės impregnuotus, specialiai pastorintus audinius. Ir atvirkščiai - jei biuras įrengtas šiaurinėje pusėje, verčiau rinktis plonus, kone perregimus audinius, kurie apsaugos nuo atspindžių, tačiau nepritemdys patalpos visiškai.

 

5. Derėjimas prie interjero

Roletai pasižymi ne tik funkcionalumu, bet ir spalvų įvairove. Skiriasi ne tik pačių audinių, bet ir detalių - pavyzdžiui, kasečių, profilių atspalviai. Atsižvelkite į tai, kokios spalvos dominuoja biuro interjere. Taip pat įvertinkite tai, ar norite langus paversti akcentine patalpos detale. Nepamirškite, kad galite rinktis ne tik iš vienspalvių, bet ir raštuotų roletų.

 

Roletų pasirinkimas gali tapti iššūkiu. Tačiau to tikrai galima išvengti laikantis tam tikrų pasirinkimo taisyklių. Atsižvelgę į aukščiau aptartus kriterijus, biure lengvai sukursite ne tik stilingą, modernią, bet ir darbui palankią aplinką.

 

Reikia pagalbos?

Registruokitės nemokamai konsultacijai ir gaukite atsakymus į visus rūpimus klausimus.

Nemokama konsultacija
Šioje svetainėje naudojami slapukai (angliškai „cookies“), skirti sklandžiam svetainės veikimui, statistikai bei rinkodarai. Daugiau informacijos.